torsdag 31 mars 2016

Hyllvärmare 2016

Under mars månad har bloggen Fantastiska berättelser haft en utmaning om att läsa så många hyllvärmare som möjligt. En perfekt utmaning för mig som har många olästa böcker i hyllan. Jag gick ut ganska starkt i början av månaden men sen tappade jag fart och läslust så min sista hyllvärmare har jag inte hunnit läsa klart ännu.

Under månaden läste/lyssnade jag totalt fem böcker, enbart tre är hyllvärmare. De två som inte var hyllvärmare var den ena en ljudbok som råkade bli klar under månaden och den andra läste jag i Lyrans jordenrunt-utmaning. Jag började redan i februari med hyllvärmaren Agnes som (på grund av skottdagen) blev utläst i februari och kan därför inte räknas med i utmaningen, men en riktigt bra bok som jag är glad att jag plockade ut från bokhyllan och läste.

Mina hyllvärmare lästa under mars:
jaktturen av Agnes Desarthe - betyg 4
Alla mina vänner är superhjältar  av Andrew Kaufman - betyg 5
Sophies historia av Jojo Moyes - betyg 5
Börjat på Ögonblicket av Douglas Kennedy

Det var några riktigt bra böcker jag hittade i hyllan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar